Τρίτη, 10 Ιουνίου 2014

Κάλλιο να πεθάνω...


7 σχόλια:

  1. ΧΑΧΑΧΑΧΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΚΑΘΕΣΤΕ ΣΤΟ ΚΑΝΑΠΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΑΣ ΕΙΣΤΕ ΑΝΤΙΝΕΟΤΑΞΙΤΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΑΤΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ? ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΝΑ ΣΑΣ ΣΩΣΕΙ , ΤΗΝ ΘΕΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ?ΑΠΟ ΕΞΩΓΗΙΝΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ? ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ?? ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΓΕΝΝΗΜΕΝΟ ΗΓΕΤΗ ?? ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΣΟ ΒΑΘΥΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΦΤΑΣΕ Η ΜΑΣΟΝΙΑ ?? ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΣΤΕ ΑΞΙΟΛΥΠΗΤΟΙ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΑΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΤΕ..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μου χα χα κοπανε. Το τι κάνουμε ΕΞΩ απ'το σπίτι μας, δεν μπορείς να το ξέρεις. Το τι είμαστε (νεοταξίτες ή μη) φαίνεται απ'τα έργα και τις ημέρες μας, όπως φαίνεσαι και συ για τη σκατοψυχιά του δούλου των νεοταξιτών που κουβαλάς. Αν περιμέναμε σωτήρες, σίγουρα δε θα περιμέναμε εσένα ούτε για απλές υποδείξεις. Είσαι τόσο λίγος, που πιο λίγος πεθαίνεις. 'Οσο για το τι ξέρω εγώ, άστο, μπροστά μου είσαι βαθύτατα νυχτωμένος. Και ακόμα πιο πολύ, γιατί ΠΡΟΦΑΝΩΣ δεν έχεις δει τι έχω ανεβάσει στο youtube για να ξεστραβώσω ανθρώπους (μαζί μ'εμένα). Βέβαια η δική σου περίπτωση είναι ανίατη, και δεν ξεστραβώνεσαι με τίποτα, αλλά λέμε τώρα... Συνέχισε να ζεις στην κοσμάρα σου, και κόψε τις αηδίες που πας και γράφεις. Το χέσιμο είναι για τη λεκάνη του καμπινέ σου, κι ο΄χι για σάιτς, μπλογκς, φέισμπουκ κλπ. Όταν γράφεις ΜΑΛΑΚΙΕΣ, θα τρως και τις ανάλογες απαντήσεις, οπότε ανακούφιση δε θα βρεις, ζώον. Γι'αυτήν, είπαμε, πας στον απόπατο του σπιτιού σου, κι όχι εδώ. Μου μαγάρισες το τραγούδι με τα βοθρολύμματα που έριξες, αλλά δε θα τα σβήσω, διότι έπρεπε να πάρεις την απάντηση που σου αξίζει. Ό,τι διανοηθείς να γράψεις στο μέλλον όμως, θα διαγράφεται με συνοπτικές διαδικασίες, που την έχεις δει και σπουδαίος. Αξιολύπητο κοπάνι είσαι εσύ. Μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια, κι άντε στα τσακίδια τώρα, γιατί πολύ ενέργεια χάλασα στα πλήκτρα μου για απόβλητα σαν του λόγου σου.

      Διαγραφή
    2. ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ , ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ Κ.Τ.Λ. ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΣ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙΣ ΦΕΝΕΤΑΙ ΠΟΣΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΝΟΗΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΕΙΣΑΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΣΟΥ ΕΧΩ ΔΕΙ ΜΕΡΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΟΥ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΡΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΕΟΤΑΞΙΤΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΡΙΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΘΑ ΣΟΥ ΔΟΣΩ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ : ΜΑΧΑΙΡΙ ΚΑΙ ΦΩΤΙΑ ... ...Ο ΜΟΝΟΣ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΣΧΟΛΙΑΣΑ ΣΤΗΝ ΑΧΡΗΣΤΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΟΥ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΔΩ ΠΩΣ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΣΕΡΝΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΕΛΑΣΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ

      Διαγραφή
    3. Μόνο ως ανώνυμος θα μπορούσες να γράψεις αυτά που έγραψες. Κατάφατσα χλωμό το βλέπω να μπορείς να τα πεις σε άνθρωπο. ΠΡΟΦΑΝΩΣ κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια, νομίζοντας πως επειδή εσύ εκτονώνεις τα όποια ΟΥΓΚ σου μέσα απ'το νετ με ψευτοτσαμπουκάδες, το κάνουν και άλλοι.
      Απάντησα όπως άρμοζε σ'αυτή την αβρότητα που μου πέταξες τα μούτρα, ΧΩΡΙΣ να με ξέρεις κι εσύ. Ύβρεις δεν εκσφενδόνισα. Η απαξία που πετάς σα λάσπη εσύ, είναι χειρότερη από ύβρις.
      Αρκετά ασχολήθηκα με την αυτού μικρότητα και την προσωποποίηση της κομπλεξάρας και της αήθειας. . Και για 100 χρόνια να μη σε ξανασυναντήσω στο διάβα μου, λίγο θα'ναι!

      Διαγραφή
    4. Η μουσική εξημερώνει λένε ακόμα και τα κτήνη. Προφανώς εσύ δεν υπάγεσαι ούτε και σε αυτή την κατηγορία! Και μόνο το γεγονός ότι βρήκες να πεις τόσες αηδίες και κακεντρέχειες, σαν σχολιασμό σ'ένα ΤΡΑΓΟΥΔΙ, σε ΜΟΥΣΙΚΗ, δείχνει και πόσα αφοδεύματα, μπόχα και σκοταδισμό, κουβαλάει ο ψυχισμός σου...

      Διαγραφή
  2. ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ Ο ΤΙΤΛΟΣ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΚΑΛΛΙΟ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ , ΟΜΩΣ ΕΙΠΑΜΕ ΤΑ ΜΟΝΑ ΣΟΥ ΟΠΛΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΝΑΠΕΣ ΑΝΤΕ ΚΑΛΟ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΣΟΥ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΡΧΕΤΥΠΟ , ΕΣΟΠΤΡΟΝ , ΚΑΝΕΝΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ STRANGE , david icke Κ.Τ.Λ. ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΣΥΝΟΜΟΣΙΟΛΟΓΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΦΩΣΤΗΡΕΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΙΣ ΠΟΛΥΤΙΜΕΣ ΚΑΙ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΣΟΥ ΓΝΩΣΕΙΣ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Rε ΠΑΝΗΛΙΘΙΕ, αφ'ενός ο τίτλος είναι η ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ του αγγλόφωνου τίτλου του τραγουδιού,
    αφ'ετέρου ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ τι κανω ή αν κάνω κάτι εκτός νετ, οπότε βούλωσε το βρωμόστομά σου και ξεκόλλα απ'το χώρο μου. Με εγκεφαλικά γκαγκάδες, και κομπλεξικούς, κακοπροαίρετους και ψυχομπουκωμένους, εξυπακούεται πως δεν έχω τίποτα να πω, και δεν έχω λόγο να τον ανέχιομαι στον τόπο μου. Άμε στο διάβολο λοιπον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή